سید علی اصغر موسوی غروی اصفهانی، فرزند "سید محمد جواد موسوی غروی"، در مهر سال 1325 در "اصفهان" به دنیا آمد، وی دانش آموخته فلسفه اسلامی، از دانشگاه سن ژوزف بیروت و از اعضاء شورای مرکزی نهضت آزادی، نماینده دولت موقت در لبنان در آغاز پیروزی انقلاب و فرستاده دولت شورای انقلاب لبنان در سه ماه آخر سال 1358 بود. وی از سال 1380 اقدام به برگزاری کلاس هایی با عنوان تفسیر ترتیبی و تفسیر موضوعی قرآن مبین کرد که این کلاس‌ها توسط اطلاعات اصفهان تعطیل شد. اسناد موجود نشان می‌ دهد که غروی، یار غار رئیس اداره سوم ساواک بوده، سرلشکر "منصور قدر"، سفیر رژیم شاه در لبنان، در مقدمه کتاب "فلسطین و اسرائیل" از "مساعدت‌های بسیار ارزنده و پر ارزش علی ‌اصغر غروی" تشکر و قدردانی کرده، هم چنین در این کتاب آمده است که وی مقالاتی را در دفاع از وهابیت و سلفی ها نیز نوشت. آبان سال 1392 ه.ش، در آستانه عید غدیر انتشار یک مقاله توهین ‌آمیز به ساحت مقدس حضرت امیرالمومنین(ع) در روزنامه "بهار" به قلم علی اصغر غروی، موجب آزرده ‌خاطر شدن دوستداران ائمه اطهار(ع) شد که در پی آن، روزنامه "بهار" توقیف و غروی در 19 آبان سال 1392 موقتا بازداشت و پس از آن با وثیقه آزاد شد، اما پس از چندی دادگاه حکم قطعی را صادر کرد که با اعتراض غروی پرونده به تهران ارجاع شد. سرانجام دیوان عالی کشور در تهران، در یک رای کلی، حکم پرونده غروی را مبنی بر شش ماه حبس از تاریخ 23 شهریور سال 1393 نیز صادر کرد. پس از چندی، وی با وجود باقی ماندن 42 روز از محکومیت خود در 1 آذر سال 1393 آزاد شد. 
سید علی اصغر غروی فرزند آیت الله "سید جواد غروی" است. سید جواد در سال 1285 در "نائین" متولد شد و در سن یازده سالگی راهی حوزه علمیه اصفهان شده و به فراگیری علوم اسلامی پرداخت. در سال 1356 وی به ساواک دعوت شد که وی خود را فردی شاه دوست و میهن پرست معرفی و ساواک نیز نامبرده را از روحانیون مثبت و علاقمند به رژیم شاهنشاهی اعلام نمود.  (اسناد ساواک - کتاب نوزدهم ص 194 و 195) آیت الله سید جواد غروی دارای افکار انحرافی در باب معراج پیامبر اکرم(ص)، فرشتگان الهی، شفاعت، طهارت حضرت زهرا(س) و.... بود. به دنبال اعتراض علماء اصفهان به سخنرانی ها و نوشته جات انحرافی وی در جلسه ای که علما اصفهان نزد مرحوم آیت الله "ارباب" برگزار نمودند، ایشان اظهار نمودند از ترس اینکه مبادا مورد ضرب وشتم مردم قرار گیرد وی را طرد نمی کنم. پس از اوج گیری انحرافات نامبرده استفتائاتی از طرف علما از حضرت امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خوئی(ره) صورت گرفت .امام خمینی(ره) درباره وی نوشتند: «با صحت مطالب فوق چنین شخصی منحرف از مذهب اهل بیت است ولازم است مومنین از او احتراز کنند وحضور در جماعت ومنبر این شخص حرام و در معرض گمراهی است.» مرحوم آیت الله خوئی ره نیز مرقوم نمودند: «شخص مزبور از مصادیق واضحه ضال و مضل است و ترویج چنین شخصی به حضور منبرش یا غیر ان فضلا از اقتداء به او جائز نیست و بر مومنین لازم است که از ترویج عقاید فاسده او جلوگیری نمایند.» وی سرانجام در 5 مهر 1384 از دنیا رفت. 
علی اصغر غروی تحصیلات ابتدایی را در دبستان "کازرونی" و متوسطه را در دبیرستان "ادب" اصفهان به اتمام رساند و همزمان نزد پدر به فراگیری زبان و ادبیات عرب و علوم دینی پرداخت. وی در سال 1344 وارد دانشگاه تهران شد و تحصیلات عالی را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی در این دانشگاه پی گرفت و در سال 1348 فارغ التحصیل و روانه خدمت سربازی و ضمن آن، مشغول تدریس در مدرسه عالی مدیریت کرمان شد. غروی در میانه سال 1353 برای ادامه تحصیلات به لبنان رفت و در سال 1355 موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس از دانشگاه لبنان و در سال 1358، موفق به اخذ درجه دکترا در رشته فلسفه اسلامی از دانشگاه سن ژوزف بیروت گردید. غروی در مدت تحصیل در لبنان ارتباطی را با سرلشکر منصور قدر سفیر رژیم پهلوی در لبنان برقرار می کند. به نحوی که سرلشکر "قدر" در دیباچه جلد سوم کتاب "فلسطین واسرائیل " از "مساعدت های بسیار ارزنده و همکاریهای پر ارزش یکی از دانشجویان دوره دکترای دانشگاه لبنان آقای علی اصغر غروی تشکر و قدردانی" نموده است. 
علی اصغر غروی با پیروزی انقلاب اسلامی در اوایل سال 1358 به ایران بازگشت و طی دو ماه با دولت موقت همکاری کرد. وی پس از آن مشاغل دولتی را ترک گفت و فعالیتهای سیاسی خود را با عضویت در نهضت آزادی ایران پی گرفت. وی هم زمان در اصفهان به ویرایش و ترجمه آثار و تالیفات پدرش "محمد جواد موسوی غروی" پرداخت. در همه این ادوار وی به فعالیت سیاسی خود در چهارچوب نهضت آزادی ایران ادامه داده و پس از چندی به عضویت شورای مرکزی این حزب درآمد. 
اول آبان ماه سال 1392 مقاله ‌ای با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» در روزنامه "بهار" منتشر شد. مقاله ای به قلم علی اصغر غروی که در آن ولایت سیاسی ائمه انکار شده بود، در بخشی از این یادداشت اینگونه آمده بود: «مروری بر مجموعه دغدغه‌های علی(ع) در باب «حکومت» در آن دوران، که در کتب تاریخی و نیز نهج‌البلاغه مندرج است، نشان می‌دهد که تمام اعتراض وی معطوف به نگرش حذفی بوده است. یعنی این‌که خلیفه یا هرکس دیگری دامنه اختیار مردم را تنگ کند. مثلا این‌که خلیفه، خلیفه بعد از خود را نصب کند، یا به‌گونه‌ای عمل کند که نتیجه برآیند آرا، انتخاب فرد خاصی باشد. اعتراض علی معطوف به چنین فرآیندی است. همان چیزی که ما امروز انتخاب مدیریت شده یا هدایت یافته می‌نامیم. او به عدم انتخاب خود در شورای سقیفه هیچ اعتراضی ندارد، بلکه واکنش وی به محدود شدن عرصه انتخاب بود و نیز این‌که نتوانست خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد. نگرانی علی(ع) تنها محدود شدن وسعت گزینش مردم بود و از کلماتش این امر به آسانی قابل استنباط است. بندهای هشتگانه فوق، هرچند بسیار مجمل و مختصر طرح شد، اما آشکار می‌سازد که مراد از «اتمام نعمت» در آیه مذکور، نه حکومت و پیشوایی دنیوی، بلکه اتمام بعثت نبی، نزول، دریافت و ابلاغ بدون کاستی و نقصان قرآن است. همین قرآن کامل و تمام است که قادر است امام و پیشوای امت واقع شود. این دُرُست همان چیزی است که درباره ابراهیم واقع شد. ابراهیم به مقام امامت نائل شده و اسوه ملت شد، چون نعمت بر او تمام شد. برای مسلمانان نیز به همین سان، از طریق بعثت رسول و با ابلاغ وحی و شکل‌گیری کامل قرآن، نعمت تمام شده است و اکنون باید مسلمانان به کتاب خدا و عمل رسولشان اقتدا کنند تا در اندیشه و عمل، شاهد و الگوی سایر امم باشند. پس در راستای عمل به همین آیه است که علی(ع) تمام همت خود را مصروف تامل و تدقیق در قرآن و اجرایی کردن آن می‌سازد، تا آنجا که شیخ محمد عبده در بیان اندیشه و رفتار علی، وی را قرآن مجسم می‌نامد. ولی متاسفانه، بنا به فرموده مولی(ع)، شیعیان «به جای آن‌که کتاب را امام خود بدانند خود را امام کتاب می‌دانند» و برخلاف خواست او، بنده جهالت خود شده‌اند و مدام بر حق ضایع شده علی در حکومت چند روزه دنیوی می‌گریند! حکومتی که طبق فرموده مولی، ارزش آن از عطسه بز نزد وی کمتر بود. آیا می‌شود چیزی که از منظر امیر مومنان(ع) قدر و منزلتش از عطسه بز کمتر است، از طرف خدا باشد و تازه از این فراتر، اتمام نعمت و اکمال دین نیز باشد؟! » عذرخواهی بی نتیجه مدیران روزنامه بهار در پی انتشار این مقاله موهن، هر چند مدیران روزنامه "بهار" مجبور به عذرخواهی شدند ولی این باعث آن نشد که "بهار" به خاطر تخلف آشکار در توهین به ائمه اطهار(ع) از جمله حضرت علی(ع) توقیف نشود. در بخشی از یادداشت عذرخواهی آمده بود: «روزنامه بهار به ‌مناسبت روز عید غدیر خم یادداشت وارده ‌ای را با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی» به دلیل خطای فنی به چاپ رساند که متأسفانه موجب جریحه ‌دار شدن روحیه مومنان حضرت علی(ع) شد. پس از آن مدیریت روزنامه اقدام به عذرخواهی در چند رسانه و چند روز بعد، اقدام به انتشار چند یادداشت در نقد مطلب مورد نظر کرد که نشان دهد تا نظرات مندرج در یادداشت علی ‌اصغر غروی به دور از مشی "بهار"، مدیران، روزنامه ‌نگاران و کارمندان آن است. بر مردم عزیز فشارکاری و احتمال خطای غیرعمد پوشیده نیست (که این نافی مسئولیت نیست). از این رو، روزنامه بهار در راستای تلطیف فضای جامعه و به‌دست آوردن دل مؤمنین راستین و واقعی اقدام به عدم انتشار موقت و چند روزه کرده و از همه‌ خوانندگانش مجدداً پوزش می‌خواهد.» 
به دنبال انتشار مقاله موهن روزنامه "بهار" در آبان سال 1392، علاوه بر تعطیل شدن این روزنامه، غروی نیز در تاریخ 19 همان ماه در اصفهان احضار و بازداشت شد. حجت الاسلام "محسنی اژه ای" در 20 آبان ماه سال 1392، در این زمینه گفت: "نویسنده مقاله این روزنامه دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می برد." وی پس از دو ماه بازداشت موقت، با تودیع قرار وثیقه آزاد شد. پیشتر نیز شعبه 32 دیوان عالی کشور، حکم پرونده "سعید پورعزیزی" مدیر مسوول روزنامه "بهار" مبنی بر شش ماه توقیف روزنامه و 91 روز حبس تعزیری با دو سال تعلیق را تایید کرد. در این میان غروی 15 دی سال 1392 همزمان با مدیر مسوول روزنامه بهار به اتهام نشر مطالب خلاف موازین اسلامی، پخش شایعات و مطالب خلاف واقع و انتشار مطالب خلاف اصول قانون اساسی، در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و از سوی هیات منصفه مطبوعات مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد. در نهایت دادگاه اوایل اسفند سال 1392 حکم این پرونده را صادر کرد که با اعتراض مدیر مسوول روزنامه "بهار" و غروی، پرونده برای رسیدگی در مرجع تجدید نظر به شعبه 32 دیوان عالی کشور ارسال شد که دیوان عالی کشور در یک رای کلی، حکم هر دو پرونده را ابرام کرد. پس از آن در مرداد سال 1393 نیز، حکم پرونده علی اصغر غروی، مبنی بر شش ماه حبس از سوی شعبه 32 دیوان عالی کشور، تایید شد. در پی این حکم، "فریده غیرت" وکیل مدافع غروی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ضمن اعلام این خبر افزود: موکلم از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست "سیامک مدیرخراسانی" به شش ماه حبس محکوم شده بود که این حکم تایید شده است. وی سرانجام از 23 شهریور سال 1393 راهی زندان شد. 
مدتی پس از دستگیری علی اصغر غروی، خبری مبنی بر جمع آوری طوماری در حمایت از غروی و آزادی او منتشر شد. در پی انتشار این خبر، مردم نایین با پرپایی تجمع و امضای طومارهای مختلف انزجار خود را از این اقدام و برائت خود را از نویسنده مقاله مزبور اعلام کردند. مردم شهرستان نایین و نمازگزاران جمعه این شهر در 22 آذر سال 1392، پس از اقامه نماز جمعه این شهر، راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند؛ مردم نمازگزار با شعارهایی چون مرگ بر قلم به دست مزدور، وهابیت حیاکن شهر ما را رها کن، لعنت حق بر منکر ولایت، مرگ بر ضد ولایت علی(ع) و... انزجار خود را از حامیان و نویسنده مقاله موهن روزنامه بهار نشان دادند. بیانیه پایانی این راهپیمایی که مردم با شعارهای "الله اکبر خامنه ای رهبر" آن را تایید نمودند به شرح ذیل است: «1- ما مردم ولایتمدار و عاشق اهلبیت شهرستان نایین تنفر و انزجار خود را از عمل وقیحانه اصغر غروی نسبت به ساحت مقدس امیرالمومنین (ع) وصی بلا فصل نبی اکرم (ص) اعلان میداریم. 2- ما ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین قضایی و اطلاعاتی و امنیتی در برخورد با عناصر منفور و مزدور اجانب از آن مقامات محترم مصرانه میخواهیم که با برخورد مناسب و قاطعانه برای همیشه جلوی این گونه اسائه ادبها به ساحت مقدس اهل بیت (ع) گرفته و آنها را به اشد مجازات برسانید. 3- ما از معدود افراد فریب خورده این شهرستان که دست خود را از دامن اهل بیت آل رسول علیهم السلام کوتاه کرده و در آتش جهل و فتنه وهابیت فاسد و مفسد گرفتار شده اند میخواهیم تا دیر نشده توبه کرده و به دامن پر مهر و رحمت اهل بیت (ع) برگردند. که نبی اکرم فرمود:  «ان مثل اهل بیتی کسفینه نوح من رکبها نجی و من تخلف عنها غرق» که هر کس از دامن اهل بیت دست کشید بدبخت و بیچاره و گمراه و از چشم مومنین می افتد. 4- ما مردم مسلمان و شیعه و عاشق اهل بیت(ع) به مقامات امنیتی و قضایی میگویم امروز که دنیا در آتش وهابیون جنایت کار و دست پروردگان انگلیس و آمریکا و اسرائیل میسوزد و همچون هند جگر خوار سینه مسلمانان را دریده و خون خوارگی میکنند و افراد معدود و منحرف و فاسد العقیده این شهرستان که پیرو وهابیت فاسد و مفسد هستند و با جمع آوری طومار و آلوده کردن  فضای مجازی به نام شهرستان نائین آبرو و حیثیت ما را در سطح کشور لکه دار کرده اند میخواهیم با این عناصر وابسته به اجانب و جاهل قاطعانه برخورد نموده  و همین جا شکایت خود را به محضرتان جهت اعاده ی حیثیت از این شهرستان عاشق امیرالمومنین (ع) و صدیقه شهیده فاطمه زهرا (س) تقدیم میداریم و منتظر جواب مناسب شما میمانیم.    والسلام علی من اتبع الهدی     امت ولایتمدار شهرستان نایین » واکنش امام جمعه نائین حجت الاسلام والمسلمین "روح الله امینی"، امام جمعه وقت شهرستان نایین در خطبه های نماز جمعه 22 آذر 1392 ، اظهار داشت: امروز عده ای میخواهند غیرت مردم را تست کنند یک وهابی بی سواد اجیر شده اجانب به نام علی اصغر غروی به دستور اربابانش در روزنامه بهار با درج مقاله توهین آمیز، ولایت امیرالمومنین(ع) را زیر سوال میبرد و این بی سواد مفلوک مطرود منفور همه اعتقادات شیعه را به تمسخر میگیرد. وهابیت معتقد اند به اینکه ولایت اصلاً معنا ندارد، زیارات شرک است، ساختن بقاع ائمه معصومین و حسینیه ها شرک است اصلاً تفکر وهابیت یک تفکر صهیونیستی است، صهیونیست در دین یهودیت و وهابیت در دین اسلام توسط انگلیسی ها به وجود آمد. دقیقاً همین تفکرات وهابی را علی اصغر غروی و غرویون منحرف و فاسد دارند. غروی معتقد است نظام اسلامی، غیر اسلامی است مردم و جوانان بی دین اند، نماز جمعه شیعه دینی و اسلامی نیست، حضرت زهرا شهید نشده است، همه ادعیه و زیارات در کتب شیعه جعلی است، علی وصی پیغمبر نیست، توسل و شفاعت ائمه شرک است و به ساحت امیرالمومنین اهانت کردند. تفکر اینها دقیقاً تفکر وهابیت است و هیچ ذره ای با تفکر وهابیت فرق نمیکند این فرد یک وهابی تمام عیار است. آن چیزی که باعث تاسف و نگرانی است اینکه چرا در شهر میرزای بزرگ نائینی، شهر مساجد و حسینیه ها؛ کسی و کسانی انگشت شمار پیدا بشوند به دفاع از وهابیت طومار به نام مردم مسلمان نایین جمع کنند و در فضای مجازی به نام اتحادیه مسلمین نایین، آبرو و شخصیت مردم نایین را ببرند. این ها در نایین  ویروس و میکروب هستند نباید فرصت بدهید سر بلند کنند ، جوانان با غیرت مرد و مردانه بایستید و نگذارید به اعتقاداتتان اهانت کنند نایینی ها عاشق اهل بیت هستند اگر انگشت شمار افرادی وهابی فاسد و مفسد و طرفداران وهابیت اند حسابشان از مردم نایین جدا است. من همین جا لازم میدانم از قوه قضاییه و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی این شهرستان تشکر کنم. واکنش مراجع تقلید در راستای راهپیمایی نمازگزاران و مردم نایین در 22 آذر سال 1392، مراجع تقلید از جمله حضرات آیات "مکارم شیرازی"، "صافی گلپایگانی"، "سبحانی" و "علوی گرگانی"، از این اقدام استقبال کردند. در این میان آیت الله "مکارم شیرازی"  با اشاره به این ‌که «قلم هم بهترین خدمت‌ها و هم بدترین خیانت‌ها را به بشریت انجام می‌دهد» تاکید کرد: باید جلوی طغیان قلم برخی نویسندگان گرفته شود. روزنامه بهار که به ساحت مقدس حضرت علی(ع) اهانت کرد، به کل شیعه نیز اهانت کرده و شیعیان را انسان‌های جاهل نامید، معنای حرف آن‌ها این است که همه فقها، علمای شیعه و اصحاب ائمه(ع) هم در جهالت بودند. ایشان خطاب به روحانیون و معتمدین شهرستان نائین خاطرنشان کرد: صدای خود را به گوش مسئولین برسانید و طومار اعتراض‌آمیزی را برای تک‌تک مراجع عظام، جامعه مدرسین و دفتر مقام معظم رهبری ارسال کنید؛ چرا که اثر بیشتری خواهد داشت و امیدواریم خدای متعال شر این‌ها را از سر مسلمانان کم کند. این مرجع تقلید همچنین با ابراز تاسف از تلقی برخی انسان‌های نادان از معنای وحدت، خاطرنشان کرد: معنای وحدت شیعه و سنی این نیست که یک طرف تسلیم دیگری شود و از عقاید خود دست بردارد، درحالی که نویسنده مقاله روزنامه بهار ادعا می‌کند شیعه باید تسلیم شود و از عقاید خود برای ایجاد وحدت دست بردارد. حمله حامیان غروی به آیت الله مکارم پس از انتشار سخنان آیت الله مکارم شیرازی، موجی از حملات از جانب برخی به اصطلاح روشنفکران به بهانه حمایت از علی اصغر غروی متوجه ایشان شد. "حسن یوسفی اشکوری" که پس از اقامت در خارج از کشور لباس روحانیت را از تن خارج کرده در بخشی از نامه توهین آمیز خود به آیت الله مکارم شیرازی می نویسد: "اصولا مگر کسی از بیم تکفیر کسانی چون آقای مکارم جرأت می کند سخنی جدی در دفاع از آزادی بیان و عقیده بگوید؟ ایشان احتمال نمی دهند که عالم و آدم هم مقاله غروی را خوانده اند و هم حرفهای غیر قانونی و ضد آزادی مسئولان «دولت تدبیر و امید» را شنیده اند؟ اما راستی جناب مکارم با این خشونت‌ طلبی و فراخوان سرکوبگرانه دنبال چیست و به کدام هدف می خواهند برسد؟ دفاع از دین؟ حمایت از امامت و تشیع و امامت و ولایت؟" "محسن کدیور" نیز در بخشی از مطلب مفصلی که در این باره نوشته چنین می نویسد: فتاوای آیت الله مکارم شیرازی و دیگر فقیهان و مراجع همفکر ایشان سیمایی به غایت عقب افتاده، متحجر و استبدادی از تشیع را به نمایش می گذارد. مذهبی که تنها با بستن دهان منتقدان خود می تواند ادامه‌ی حیات دهد. در این میان همسر علی اصغر غروی نیز در بخش هایی از نامه خود به این مرجع تقلید چنین می نویسد: دکتر سید علی اصغر غروی فرزند خلف مرحوم آیت الله سید محمد جواد غروی است که یک قرن مجاهدت او در فهم و تبیین کلام الله مجید و معرفی حقیقت مکتب قرآنی اهل بیت(ع) و بازگرداندن آیات الهی و شیوه زیست آن ائمه اطهار به متن زندگی مردمان و نفس سوزاندن وی برای تحقق وحدت مسلمانان، بر اکثر علماء و فقهاء گرانقدر این مرز و بوم پوشیده نبوده است. آیت الله غروی آنگونه زندگی خود را وقف دین الهی می‌نمود که در اوج مخالفتها و هجمه سنگین تهمتها، مرحوم آیت الله حاج آقا رحیم ارباب در برابر روحانیون مخالف و معترض او چنین شهادت می دهد. او همچنین می نویسد: آیت الله غروی به جهت تأکید بر وجوب عینی نماز جمعه و اقامۀ مستمر آن، «سنّی» خوانده می شد. 
سرانجام پس از موافقت با مرخصی استعلاجی سید علی اصغر غروی در 27 آبان سال 1393، بر اساس حکم جدیدی، در 1 آذر سال 1393، از سوی شعبه 76 دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی "سیامک مدیر خراسانی" با آزادی کلی وی موافقت نمود تا 42 روز باقیمانده محکومیت خود را خارج از زندان بگذراند. 
علی اصغر غروی دارای آثار متعددی بوده که شامل رسائل، مقالات و برخی متون ترجمه شده است که مهمترین آنها عبارتند از: رسائل -شفاعت در قرآن -سَرِقت و قطع ید -ضرورت الگوپذیری -رفعت و ذلت و قتال در قرآن -حق و تکلیف -ارتداد در قرآن کتب ترجمه شده به عربی -فلسفه حج -آدم از نظر قرآن در سه جلد -چند گفتار -ظن فقیه -مبانی حقوق در اسلام -و... مقالات -امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟ -نه انکار امامت، نه انکار ولایت! (بخش اول) -تفسیر حدیث باهتوهم -توضیحی پیرامون آیۀ « فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ...» -پاسخی به آقای مازیار شکوری -عضویت شهید چمران در نهضت آزادی ایران -آخرت و خدا -روشنفكران و حوزه، تعامل، تخالف، تنافر -معنای رجال در لغت، قرآن و روایت -حوزویان و روشنفکران در برابر سیاستمداران -نه انکار امامت، نه انکار ولایت! (بخش دوم) -جایگاه مدیحه سرایی و مرثیه خوانی در کتاب و سنت -فهم توسعه یافته -هدف مقدس و ابزار نامقدس -علی و کدامین عدالت؟ 

تاریخ ایجاد:۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۰:۴۹:۳۳

آخرین بروزرسانی:۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۰:۴۹:۳۵

سید علی اصغر غروی

خلاصه زندگی نامه

 سید علی اصغر موسوی غروی اصفهانی، معروف به سید علی اصغر غروی، دانش آموخته فلسفه اسلامی و از اعضای شورای مرکزی نهضت آزادی و از فعالین ملی مذهبی که در آغاز پیروزی انقلاب نماینده دولت موقت در لبنان و فرستاده شورای انقلاب در سه ماهه آخر سال 58 به این کشور بود. 

ورود/ثبت نام

اسناد و مراجع